2011 Vuosikokous

2011 Vuosikokous • Årsmöte

Vuoden 2011 vuosikokous pidettiin tällä kertaa hieman myöhästyneenä vasta huhtikuussa 5.4. ÖNS:n toiminta on viime vuosina kärsinyt aktiivisuuden puutteesta. Tätä asiaa pyrittiin nyt hieman auttamaan ja jäsenistölle lähetettiin henkilökohtainen kokouskutsu. Kutsulla pyrittiin saamaan mahdollisimman monta jäsentä paikalle miettimään miten ÖNS:n toimintaa luotsataan tästä eteenpäin. Tässä myös onnistuttiin ja paikalla oli lähes 30 jäsentä ja keskustelu oli paikoin hyvinkin aktiivista.

Seuran uudeksi kommodoriksi valittiin Antti Laukkanen. Palaamme hänen henkilökuvaansa hieman myöhemmin keväällä.

Årsmötet för år 2011 blev fösenat. Mötet hölls först 5.4. ÖNS har gått lite på sparlåga de senaste åren, så man försökte aktivera medlemmarna med ett personligt brev som inbjudan till årsmötet. Det här lyckades och till Segelpaviljongen kom nästan 30 medlemmar. Föreningengs framtid diskuterades livligt på mötet.

Till föreningens nya kommodor valdes Antti Laukkanen. Han kommer senare presenteras för medlemmarna.

Vuosikokous1204052www

Valokuvat-Foto: Irmeli Thomasson

Vuosikokous1204056www

Jens Sjöblom luovuttaa Öns:n komennon uudelle kommodorille Antti Laukkaselle.

9 + yhdeksän =