ÖNS 130 juhlat /fest

Seuramme täytti tänä vuonna kunnioitettavat 130 vuotta. Tämän tapahtuman johdosta saimme järjestettyä hienot 130 v. juhlat Laivasillalla Östertjernanin hallissa. Juhlat aloitimme perinteisesti kutsuvieras tapahtumalla. Juhlapuheiden ja tervetuliaismaljan jälkeen pöytäseurueissa käytiin keskusteluja rennoissa merkeissä, kahvia ja kakkua nauttien. Kutsuvieraiden jälkeen oli vuorossa ÖNS:n 130 v. iltajuhla. Tapahtuma oli avoin kaikille ja juhlapaikka täyttyikin illalla mukavasti juhlijoista. Illan aikana oli tarjolla buffettipöytä, jonka hyvistä antimista tällä kertaa huolehti Liljendalista monelle tutuksi tullut Cafe–Lilja. Illan tanssimusiikista huolehti WannaBeat bändi ja heidän ansiostaan myös tanssilattia tulikin monelle tutuksi illan aikana useaan kertaan. Kaikenkaikkiaan ÖNS:n 130 vuotis juhlat olivat hienot.

Tämän takia ÖNS:n hallitus haluaakin kiittää erityisesti niitä ihmisiä ja tahoja, jotka olitte mukana juhlien järjestelyissä ja myös itse juhlatilaisuudessa mukana.

ÖNS KIITTÄÄ:

– juhlatoimikuntaa apureineen
– onnittelijoita
– seuran jäseniä
– Cafe-Liljaa
– WannaBeat
– Etelä-Suomen Turvapalvelua
– kaikkia vieraita
– Print Mill ja PK Mainosstudio

Mukavaa kesää veneilyn merkeissä!

ÖNS HALLITUS

Vår förening fyllde 130 år i år. Till den ära ordnades en fin 130-årsfest på Skeppsbron i Österstjernans hall. Festen inleddes med inbjudna gäster. Festtal och välkomstskålar följdes av ivrig diskussion vid kaffebordet. Efter det stod kvällsfesten itur. 130-års festen var öppen för alla och festsalen fylldes av glada gäster. Cafe Lilja stod för godheterna som vi fick smaka på från ståenden bordet. Kvällens dansmusik bjöd Wannabeat på och till deras takter blev dansgolvet bekant för många. Som helhet var 130-årsfesten verkligen lyckad.
Därför vill ÖNS:s styrelse tacka alla dem som bidrog till att festen blev fin.
ÖNS TACKAR:

– festkommitee´n samt övriga frivilliga
– uppvaktare
– föreningens medlemmar
– Cafe-Lilja
– WannaBeat
– Etelä-Suomen Turvapalvelu
– alla gäster
– Print Mill ja PK Mainosstudio

Vi önskar er friksa vindar!

ÖNS STYRELSE